Laat hier een reactie na...

U kunt hier een reactie nalaten voor ons!
Dit doe je als volgt:
Klik hierboven op: Laat hier een reactie na.
Klik onderaan de pagina op: een reactie plaatsen.
Je krijgt een venster om een reactie te plaatsen. De rest wijst zichzelf uit.
Bij problemen met identiteit kiezen: klik op naam, vul deze in en vul geen URLadres in, dan lukt het zonder problemen.
Je reactie verschijnt na goedkeuring. (max 2 dagen)

U kan ook steeds contact opnemen via e-mail: sarahmyny@hotmail.com

16 opmerkingen:

virginie zei

super sarah,mooi artikel maar vooral het verhaal dat er achter zit.xxx

Marisa zei

Prachtig gewoon! Te mooi voor woorden. Hoe je vertelt over Phara, da kan je nie beschrijven ...

Emelie zei

Hey Sarah, ik heb zonet het artikel gelezen, en ik vind het gewoonweg prachtig ! Respect ! Echt waar !

Elien zei

Dit moet echt wel onvoorwaardelijke liefde zijn als je het volledige verhaal leest en als ik je erover bezig hoor ben ik daarvan nog eens extra overtuigt! Gelukkig zijn er mensen die zoals jij zich over die kindjes ontfermen en er een passie voor hebben! Ik ben er zeker van dat zowel zij als jij hier vreugde in kunnen vinden en dat is toch zo mooi!!

bart zei

Sarah,

ken je me nog? Die grijze leerkracht van het Stella-Marisinstituut. Een heel intens artikel. Een pleidooi voor knuffelwarmte, graag zien en solidariteit in een tijd van verzuring, angst en plat materialisme. Heel veel respect!
Bart( Velghe)

Saar zei

Tuurlijk ken ik je nog! Wie zou meneer Velghe kunnen vergeten?!
Bijzonder fijn dat je mijn artikel las!
Dank u wel!

anneke zei

hey sarah, zeer mooi artikel er moesten meer mensen zoals jij zijn, nog veel geluk met u studies
groeten anneke

albert devroe zei

sarah. ik kreeg tranen in mijn ogen als ik het artikel las doet zo voort maar past altijd op dat ze van u goedheid geen gebruik maken want ik stond ook altijd klaar maar als je zelf niemand nodig is het wat anders nog veel geluk in je leven

Saar zei

@ Albert Devroe: Dank u wel! Toch eventjes meegeven dat Ann en Karim hier nog nooit misbruik van gemaakt hebben en ik ben er zeker van dat ze dit ook nooit zullen doen.
mvg Sarah

marc zei

Het deed me deugd om te lezen dat er nog zo'n jonge mensen zoals jij zich met veel liefe inzetten voor de zwakere in de maatschappij
Je hebt dan ook nog eens het geluk dat Phara zo een lief meisje is.
Ikzelf ben ook een licht mentaal gehandicapte man, ik ben namelijk geboren met het syndroom van down.
Doe zo verder Sarah
Ten slotte wil ik u nog een fijne verjaardag wensen

Unknown zei

Hallo Sarah,

ik ben helemal geen bekende van jou maar wel van Karim en Ann,ik heb je verhaal met veel belangstelling gelezen en het is herkenbaar in mijn verhaal .Toen ik 17 was
leerde ik Caroline,Ann,en Joke kennen want ik ging voor hen en hun ouders werken ,ze waren ook alle drie gehandicapt en alles lijkt heel veel op het Rett syndroom .Ik ging er heel veel van houden want als je 'smorgens aan Carol haar bedje stond ging de zon schijnen en kon je dag niet meer stuk zij was een geheel van liefde een prachtig kind ,Ons Anneke was een ander paar mouwen zij had meer tijd nodig en soms dachten we dat ze ook wat autistisch was ze had ook veel last van haar maagske maar door de jaren is dat veel verbeterd en zij doet haar best om haar zus te evenaren.Joke was het zorgen kindje hij was vatbaar voor alles en nog wat en na een zware griep heeft hij altijd veel zorgen nodig gehad voor zijn doorligwonden.Hij is dan ook stilletjes ingeslapen op een zondagmorgen in 1986 ik had toen al 15 jaar voor hen gezorgd ,na een zware verwerkings periode ging het leven toch verder want die 2 dames moesten ook hun zorgen krijgen en natuurlijk heel veel liefde want het zijn pracht kinderen .Ik heb er heel veel plezier aan beleefd en veel mee rondgedragen uren hebben ze schootje gezeten en werden ze geknuffeld ik heb er dag en nacht voor gezorgd want als hun papa en mama verlof nodig hadden ging ik er wonen met mijn gezin mijn kinderen zijn samen met hun opgegroeid .Ik heb er 39 jaar van mijn leven gegeven en nu het met mijn gezondheid wat mider gaat is plots de liefde van de ouders over en zoeken ze andere mensen om hun kinderen te verzorgen ,tewijl ik veel van mijn pijnlijke gewrichten toch aan het zware dragen heb overgehouden .Ik hoop dat dit jou nooit overkomt want dit is heel zwaar om dragen momenteel, maar Karim en Ann kennende zal dit niet gebeuren .Ik wens je nog heel veel geluk in de toekomst en ja wie liefde geeft ook liefde ontmoet .

lobelle mieke zei

hallo
ik heb je site bekeken over phara
ik ken phara ook ik loop deeltijds school en werk in Mattijs ik zit nu enkele dagen in de basale en werk ook met phara het is een pracht kind ze is lief en heb respect voor wat jij doet voor phara echt waar
groeten Mieke

Dirk Uytterhoeven zei

Dag Sarah
Dit is een reactie vanuit Deurne, Antwerpen. Ook hier hebben we al een en ander gevolgd in "de boekskes", en natuurlijk kijken we ook uit naar de "Hart voor mekaar" aflevering.
Al hadden we hier al een boon voor "de zee" in het algemeen, en Nieuwpoort en Karim in het bijzonder, toen Phara geboren werd op mijn moeders 65ste verjaardag, gingen onze harten alleen nog maar meer gloeien.

Alleen ben ik bang dat onze warme harten in het niets verdwijnen met de zon die jij klaarblijkelijk in je draagt.
Dikke proficiat voor dit uitzonderlijk talent.
.

Reina Toch zei

Hallo Sarah, Ben één van de collega stagiairs van je in Poperinge, en wist dat ik je nog ergens gezien had, maar kon het niet thuis brengen. Dan ben ik je eens gaan opzoeken, en voila, ik wist direct weer hoe ik je gezien had. Had met veel belangstelling je artikel gelezen, en vond het prachtig wat je doet voor Phara. Wat jij allemaal verwezenlijkt is mooi, er bestaan daar eigenlijk geen woorden voor, en ook om te zien dat er nog mensen zijn die een hart hebben voor elkaar.
Je doet fantastisch werk Sarah. zou zeggen doe altijd zo verder.
groetjes Reina (collega stagiair brandweer)

Mama papa Mira zei

Sarah, toch ook even hier vermelden dat we ontroerd zijn door het verhaal en de foto's. Jouw liefde voor Phara is zo mooi.
Vorige week hebben we jou leren kennen en jouw warmte en glimlach is uniek! Onze kinderen straalden als jij in de buurt was. En Mira heeft genoten van jouw knuffels!!!!! Je hebt haar hartje veroverd. Hopelijk zien we jou de volgende keer weer in Villa Rozerood.

Ann Vanmoen zei

Lieve ,lieve Sarah,..
Ik moest hier gewoon even komen kijken,..het is zo mooi ,jouw verhaal,..je doet het fantastisch ,het straalt gewoon van Phara's gezichtje .Ik bewonder je enorm om wie je bent want je bent een pracht van een meid,..zelfs mijn Robin en Anouk voelen dit bij jou.
Ik ben heel blij om jou te kennen.
Dank je wel voor alles,...

Heel veel liefs en een dikke zoen ,Ann,Robin en Anouk ,XXX
http://www.bloggen.be/robinenanouk